هتل های استانبول 2
نوشته شده توسط : تور استانبول

مسجدایاصوفیه :

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور استانبول همراه شوید .

.jpg

 

مسجد سلطان احمد:

سلطان احمد همیشه می خواست مسجدی بسازد که با مسجد ایاصوفیه رقابت کند و همه تقریباً موافق هستند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. برای دیدن از این مسجد پر شکوه با تور استانبول همراه شوید .

_سلطان_احمد.jpg

 

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در تور استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگرانی که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم با تور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg

 
 

هتل 5 ستاره پرا پالاس استانبول در سال 1892 در خیابان استقلال بنا استانبول شده است. این هتل از 115 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آتاتورک 45 دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد می باشد. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاه نیز دارد.

_پراپالاس_استانبول_1.jpg

_پراپالاس_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پراپالاس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و صیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بدنسازی، کرایه اتومبیل، صرافی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا باتور استانبول همراه شوید .

_پراپالاس_استانبول_3.jpg

_پراپالاس_استانبول_4.jpg

 

هتل 5 ستاره پوینت استانبول در سال 2005 در منطقه شیشلی و 100 متری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس برای میهمانان تور استانبول مجهز می باشد. در 1 کیلومتری آن مرکز همایش لطفی کردار قرار دارد. این هتل در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 4 آسانسور وجود دارد. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر با هتل فاصله دارد. 6 اتاق کنفرانس در این هتل ساخته شده است.  

_پوینت_استانبول_1.jpg

_پوینت_استانبول_2.jpg

_پوینت_استانبول_3.jpg

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، بار، انبار بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، صرافی، سرویس نگهداری کودکان و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

 

_پوینت_استانبول_4.jpg

_پوینت_استانبول_5.jpg

_پوینت_استانبول_6.jpg





:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: